دانلود برترین فیلم های دوبله فارسی با بهترین کیفیت • فیلمر (2024)

مطالب برگزیده

برنامه شب آهنگی قسمت 22 از فصل 3سریال قطب شمال فصل 1 قسمت 10سریال زخم کاری فصل 3 قسمت 3سریال در انتهای شب قسمت 6سریال صداتو قسمت 14 فصل 2سریال پدرخوانده قسمت 9 از فصل 3

جستجوی پیشرفته

دانلود انیمیشن اولترامن: برخاستن 2024

زمانی که توکیو مورد حمله کایجو قرار گرفته، اولترامن متوجه می شود که بزرگترین چالش او مبارزه با هیولاهای غول پیکر نیست، بلکه بزرگ کردن هیولا است.

12 7.0 دوبله

دانلود فیلم اولترامن: برخاستن

دانلود فیلم موتور سواران 2024

داستان فیلم در دهه 1960 اتفاق می‌افتد و ظهور یک کلوب موتورسواران خیالی در غرب میانه را دنبال می‌کند. این کلوب که از طریق زندگی اعضای آن به تصویر کشیده می‌شود، در طول یک دهه از محل تجمع افراد محلی به یک باند شیطانی تبدیل می‌شود که شیوه زندگی منحصر به فرد گروه اصلی را تهدید می‌کند.

6 7.2 دوبله

دانلود فیلم موتور سواران

دانلود انیمیشن سونیک خارپشت 1996

دشمن سرسخت سونیک، دکتر روباتنیک، توسط یک متال روباتنیک شیطانی از سرزمین تاریکی اخراج شده است. دکتر حیله گر به سونیک می گوید که ربات خراب شده است و سیاره آزادی را به پادشاهی خواهد رساند. اما تا زمانی که دختر زیبای رئیس جمهور، سارا، این جذابیت را به کار اندازد، سونیک به عمل می‌آید.

2 6.3 دوبله

دانلود انیمیشن سونیک جوجه تیغی

دانلود فیلم باند گوداواری 2024

فیلم سینمایی باند گوداوری داستان زندگی گروهی از خلافکاران و سیاستمداران را در مناطق ساحلی ایلور و گوداوری در دهه 1980 میلادی روایت می‌کند. این فیلم به بررسی تعاملات پیچیده بین قدرت، جاه‌طلبی و بقا ...

4 5.1 دوبله

دانلود فیلم باند گوداواری

دانلود فیلم غیر نقدی 2024

میسون، مغز متفکر جنایتکار، در شرف اجرای یک عمر است که معشوق و عضو اصلی خدمه او، دکر، تیم را به زیر می کشد و فاش می کند که او یک مامور مخفی اینترپل است. میسون که دلشکسته است فرار می کند و از زندگی جنایی بازنشسته می شود تا اینکه برادر کوچکترش شاون از لیگ خود خارج می شود و به تنهایی یک سرقت بزرگ از بانک را انجام می دهد. میسون چاره ای ندارد جز اینکه به کمک بیاید، در حالی که اینترپل دکر را به این امید می آورد که او را عصبی کند. قبل از اینکه تیم های SWAT به بانک هجوم ببرند، میسون باید از تمام ابزار موجود در زرادخانه خود استفاده کند تا نه تنها با جایزه، بلکه از عشق زندگی خود نیز فرار کند.

3 4.7 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم غیر نقدی

دانلود فیلم درود بر گانش 2024

فیلم داستان"گنوش گانگادهران" یک طراح معلول است که آرزوی زندگی عادی دارد. اما با شیاطین درونی خود در جدال است و در سایه‌های بی‌امان ترحم دست و پنجه نرم می‌کند و ...

2 5.9 دوبله

دانلود فیلم درود بر گانش

دانلود انیمیشن قطار دایناسورها: جزیره ماجراجویی 2021

خانواده پدرتون با قطار دایناسور به جزیره ماجراجویی می روند، یک پارک موضوعی جدید در یک جزیره آتشفشانی! ترستون رقیب اصلی مسئول است: او با افتخار دایناسورهای ربات شگفت انگیز پارک را به نمایش می گذارد! هنگامی که یک زلزله باعث می شود فشار بیش از حد بالا برود، روبات های معیوب سرکش می شوند. این به بادی و خواهر و برادرش بستگی دارد که در سراسر جزیره حرکت کنند و دوباره با والدین خود متحد شوند.

3 7.1 دوبله

دانلود انیمیشن قطار دایناسورها: جزیره ماجراجویی

دانلود انیمه پسر و مرغ ماهی خوار 2023

این انیمه رشد روانی یک پسر نوجوان را از طریق تعامل با دوستان و عمویش به تصویر می‌کشد.

84 7.6 دوبله زیرنویس

دانلود انیمه چطور زندگی می‌کنید؟

دانلود فیلم عزیز 2024

زمانی که خروپف زن خواب شوهر را مختل می کند، یک زوج تازه ازدواج کرده با چالش هایی مواجه می شوند. مبارزات آنها سازش های مورد نیاز برای یک ازدواج پایدار را به تصویر می کشد.

2 5.1 دوبله

دانلود فیلم عزیز

دانلود فیلم سریرانگا نیتولو 2024

سه شخصیت با پیشینه های مختلف در اواسط بیست سالگی را دنبال می کند. عواقب ناشی از نقص های آنها چگونه است و چه مشکلاتی را پشت سر می گذارند؟

1 7.9 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم سریرانگا نیتولو

دانلود فیلم کد 8 قسمت دوم 2024

در دنیایی که افراد فوق‌قدرت به شدت توسط روبات‌ها کنترل می‌شوند، یک کلاهبردار سابق برای محافظت از یک نوجوان در برابر یک پلیس فاسد، با یک قاچاقچی که از او نفرت دارد، همکاری می‌کند.

3 5.7 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم کد 8 قسمت دوم

دانلود انیمیشن به سوی ماه 2023

یک عنکبوت کوچک آرزو دارد از مرزهای زمین فراتر رود و جذابیت مرموز ماه دوردست را کشف کند.

1 7.1 دوبله

دانلود انیمیشن به سوی ماه

دانلود فیلم شروع دوباره عشق 2023

یک زوج متاهل که توافق نامه طلاق بسته‌اند در یک تصادف خاطرات خود را از دست می دهند. با فراموشی، آنها دوباره عاشق یکدیگر می شوند، بنابراین خانواده های آنها سعی می کنند خاطرات خود را بازسازی کنند تا طلاق نهایی شود.

1 6.8 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم شروع دوباره عشق

دانلود فیلم زندگی های پیشین 2023

نورا و هه سونگ، دو دوست صمیمی دوران کودکی هستند که پس از مهاجرت خانواده نورا از کره‌جنوبی از هم جدا می‌شوند. حال با گذشت 20 سال، نورا و هه سونگ در یک هفته سرنوشت‌ساز دوباره با یکدیگر روبرو شده و مفهوم عشق و سرنوشت را تجربه می‌کنند…

7 7.9 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم زندگی های گذشته

دانلود فیلم کیم بو ایل؟ 2022

زندگی ادم هابردار زمانی که مجبور می شود پس از شکست در یک عملیات مهم پلیس را ترک کند، مسیری کاملاً متفاوت به خود می گیرد. ادم با تعقیب باندی که باعث شد کارش را رها کند، مجبور است یک رستوران مرغ را تصاحب کند تا باند را تعقیب کند.

0 5.5 دوبله

دانلود فیلم کیم بو ایل؟

دانلود فیلم نقشه خانوادگی 2023

دن مورگان چیزهای زیادی است: یک شوهر فداکار، یک پدر مهربان، یک فروشنده مشهور ماشین. او همچنین یک قاتل سابق است. و زمانی که گذشته اش به زمان حالش می رسد، مجبور می شود خانواده بی خبر خود را به یک سفر جاده ای بر خلاف سایرین ببرد.

2 6.3 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم نقشه خانوادگی

123»

دانلود برترین فیلم های دوبله فارسی با بهترین کیفیت • فیلمر (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Arline Emard IV

Last Updated:

Views: 6347

Rating: 4.1 / 5 (72 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Arline Emard IV

Birthday: 1996-07-10

Address: 8912 Hintz Shore, West Louie, AZ 69363-0747

Phone: +13454700762376

Job: Administration Technician

Hobby: Paintball, Horseback riding, Cycling, Running, Macrame, Playing musical instruments, Soapmaking

Introduction: My name is Arline Emard IV, I am a cheerful, gorgeous, colorful, joyous, excited, super, inquisitive person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.